خدمات ما

مشاور توسعه کسب و کار سالن زیبایی

بدون شک راه اندازی یک سالن زیبایی یکی از سخت‌ترین مشاغل در جهان است. شما باید در حرفه خود مهارت داشته باشید، برای گرایش های مرتبط ذوق داشته باشید و در عین حال کسب و کار و تیم خود را مدیریت و رشد دهید.
چه زمانی برای انجام پست های اینستاگرام سالن خود، به روز رسانی وب سایت سالن خود و اجرای کمپین تبلیغاتی بعدی فیس‌بوک که مشتریان جدید سالن را به ارمغان می‌آورد، وقت خواهید داشت؟
همه ما می دانیم که بازاریابی سالن هایمان چقدر اهمیت دارد. اما خیلی سخت است که همه آن را مدیریت کنید و آن را به خوبی انجام دهید. و احتمالاً به همین دلیل است که شما به اینجا آمده اید. داشتن یک مشاور بازاریابی برای سالن شما یک راه هوشمندانه است. اما شما باید مطمئن شوید که  هزینه زیادی برای خدمات آنها پرداخت نمی کنید. از کجا می دانید که مشاور خوبی است و آنچه می پردازید منصفانه است؟
این راهنمای کوتاه را نوشتم تا به شما کمک کنم بهترین تیم بازاریابی سالن را برای تجارت زیبایی خود را پیدا کنید.

اهمیت مشاور کسب و کار

نحوه بازاریابی یک کسب و کار سالن در 5 تا 10 سال گذشته به شدت تغییر کرده است. اینترنت به بلوغ رسیده است و راه‌های موثر برای جذب مشتریان جدید و رشد کسب و کار سالن شما در 90 درصد موارد به صورت آنلاین اتفاق می افتد. این نیاز به تغییر ذهن کامل در نحوه رویکرد شما به رشد کسب و کار سالن خود دارد. در عین حال، روش استفاده از رسانه‌های آنلاین به سرعت تغییر می کند. تبلیغات اینستاگرام می‌تواند ابزاری باشد که اکثر مشتریان جدید را با کمترین هزینه و به سرعت ایجاد می کند.
ما به شما کمک می‌کنیم تا پرسنل مناسب کار خود، نحوه مدیریت صحیح، و جذب مشتری را آموزش دیده و کسب و کار خود را در شرایط حاضر و با نوسان اقتصادی همچنان حفظ کنید.

کوچینگ سالن زیبایی

یک برنامه آموزشی مداوم برای حمایت از کارکنان سالن زیبایی شما شامل موارد زیر می‌باشد:

  1. اطمینان حاصل کنید که کارکنان شما احساس ارزشمندی می‌کنند.
  2. کاهش جابجایی کارکنان.
  3. مجموعه ای از کارکنان آماده برای نقش های ارشد بیشتر ایجاد کنید.
  4. به کارمندان خود درک وسیع تری از تجارت زیبایی خود بدهید.
  5. شهرت خود را به عنوان یک کارفرما افزایش دهید و مجموعه وسیع تری از نیروهای حرفه‌ای را جذب کنید.
  6. به مسائل محل کار رسیدگی کنید، برای مثال، اگر تیم شما با مساله خاصی درگیر است.
  7. با آخرین مهارت ها، تکنیک ها، پیشرفت ها، محصولات و فناوری به روز باشید.

چک لیست

  • آموزش مداوم کارکنان برای موفقیت کسب و کار زیبایی شما حیاتی است.
  • آموزشی را انتخاب کنید که تفاوت واقعی در سالن زیبایی شما ایجاد کند.
  • گزینه های کم هزینه مانند آموزش آنلاین و داخلی را بررسی کنید.
  • مطمئن شوید که قرارداد کاری شما جبران هزینه های آموزشی را در صورت ترک کارمند شما پوشش می دهد.
  • قانون می گوید که باید آموزش ایمنی و بهداشت ارائه دهید.
  • اطمینان حاصل کنید که کارکنان جدید با استقبال گرم و مقدمات کامل مواجه می شوند.
  • استخدام یک کارآموز راهی عالی برای رشد نیروی کار وفادار شماست.

آنالیز پیج اینستاگرام

پیج اینستاگرام از مهم‌ترین ابزار کار شماست و به عنوان ویترین کار و فعالیت شما عمل می‌کند. شناخت کار با ابزار اینستاگرام، نحوه برخورد و تعامل با مشتری در فضای مجازی، شیوه‌ی پست گذاری و جزئیات کار با اینستاگرام نیازمند گذراندن دوره‌ها و کمک گرفتن از مشاور می‌باشد.
در روش سنتی کارت ویزیت و تبلیغات دهان به دهان مرسوم بود اما امروزه آدرس اینستاگرام شما معرف کار شما و جایگزین روش‌های قبلیست. و در نتیجه کیفیت کار و خدمات شماست که باعث جذب فالوور و در نتیجه مشتری حقیقی می‌شود.

مشاور تبلیغات تجاری

شکی نیست تبلیغات اصولی باعث رشد کسب و کار شما خواهد شد، اما زمان تبلیغات و چگونگی انجام آن امری ضروریست که مستلزم شناخت بازار، رقبا، اصول تبلیغات و دیگر ابزارهای تخصصی‌ست. ما به شما در این مسیر کمک می‌کنیم تا تبلیغات اصولی را با هزینه‌های معقول انجام دهید.

طراحی سایت و بهینه‌سازی

از دیگر خدمات مجموعه زیبایی نیوز طراحی سایت و معرفی شما در سایت‌ گوگل می‌باشد. که از اولین روش‌های جستجو توسط کاربران به حساب می‌آید.
طراحی سایت و پیدا شدن صفحه شما در اولین جستجوها نیز از خدمات ما به صورت تخصصی‌ می‌باشد.

آموزش

زیربنای همه‌ی موارد گفته شده آموزش است. آموزش دیدن اولین شرط موفقیت و خرید زمان است.

برندینگ

لوگو شما نشان دهنده‌ی شخصیت، طرز فکر، استایل، و سلیقه و نیز معرف کار شماست. برندسازی مبحث گسترده ایست که در همه‌ی تجارت‌ها اهمیت داشته و امروزه از الزامات هر کسب و کاریست.

راه‌اندازی سیستم crm

لوگو شما نشان دهنده‌ی شخصیت، طرز فکر، استایل، و سلیقه و نیز معرف کار شماست. برندسازی مبحث گسترده ایست که در همه‌ی تجارت‌ها اهمیت داشته و امروزه از الزامات هر کسب و کاریست.

خبرگزاری زیبایی
از طریق واتساپ ارسال کنید