نمونه کار 1

  1. خانه
  2. نمونه کار ها
  3. تبلیغات
  4. نمونه کار 1

1. چشم دودی

ما با یکی از رایج ترین و چالش برانگیزترین ظاهرها شروع می کنیم. می توانید مطمئن باشید که هر مشتری که روی آن کار می کنید با چشم دودی (و احساس پر زرق و برق ناشی از آن) آشنا خواهد بود. پس از همه، این یک تکنیک است که توسط افراد مشهور به طور منظم انجام می شود! نکته مهم در مورد چشم دودی – علاوه بر این واقعیت که وقتی به درستی ساخته شود کاملاً خیره کننده است – این است که بیش از یک راه برای ایجاد آن وجود دارد.

مطمئناً لازم نیست در مورد ظاهر مشتری خود به رنگ خاکستری بچسبید – آرایش چشم دودی را می توان با استفاده از آلو، قهوه ای یا آبی به دست آورد. از آنجایی که این یک آرایش چشمگیر است، بهتر است بقیه صورت مشتری را بیشتر خاموش نگه دارید و اجازه دهید چشمان او نقطه کانونی باشد. این ظاهر را در نمونه کار خود نگه دارید (حتی بهتر است، تنوع این ظاهر را نیز حفظ کنید)، و مشتریانی خواهید داشت که برای استودیوی خود صف می کشند!

2. ظاهر آرایش طبیعی

در طول حرفه خود به عنوان یک آرایشگر، به سرعت متوجه خواهید شد که هیچ دو مشتری شبیه هم نیستند. با این حال، همه مشتریان می خواهند بدانند که آرایشگر آنها می تواند آرایشی انجام دهد که به نظر می رسد اصلاً چیزی نپوشیده اند!

 

در حالی که ممکن است آرایش طبیعی ساده به نظر برسد، اما هر چیزی نیست! برای اینکه زیبایی طبیعی از طریق آرایش کامل صورت بدرخشد، مهارت زیادی لازم است. این کار با درک نحوه پاکسازی پوست، استفاده از فونداسیون و اصلاح عیوب شروع می شود – که همه اینها در دوره های هنر آرایش آموخته می شوند.

آموزش آرایش حرفه ای یک راه عالی برای ساختن نمونه کارها (و مجموعه مهارت های شما!) است، زیرا شما در حال تکمیل تکالیف عملی هستید که می توانید از آنها عکس بگیرید و به عنوان بخشی از ویترین خود استفاده کنید.

اصولی که هنگام ایجاد آرایش طبیعی باید در نظر داشته باشید، ایجاد یک پایه خوب با استفاده از اسفنج برای استفاده از کرم پودر، پنهان کردن عیوب با کانسیلر و چسباندن به پودر مات و سایه چشم برای تکمیل ظاهر است. در نهایت، شما می خواهید زیبایی مشتریان خود را به ارگانیک ترین شکل ممکن افزایش دهید. افزودن این مهارت به مجموعه خود مشتریان بالقوه را در مورد توانایی شما در به نمایش گذاشتن زیبایی طبیعی خود متقاعد می کند – که نقطه فروش بزرگی برای آرایشگران معتبر است!

3. آرایش عروس

در حالی که آرایش عروسی یک ظاهر کاملا خاص است، بدون شک برای گروه بزرگی از مشتریان در مجموعه شما جذاب خواهد بود. توصیه می‌کنیم تا حد امکان نمونه کارهای خود را سفارشی کنید، به این معنی که بخش‌های جداگانه‌ای برای آرایش عروس، سرمقاله و تئاتر داشته باشید (هرگز نمی‌دانید مشتریان شما به دنبال چه چیزی خواهند بود!). داشتن یک ظاهر کلاسیک عروس در نمونه کارهای خود با شروع کار خود همیشه یک انتخاب هوشمندانه است.

آخرین نمونه کار ها

خبرگزاری زیبایی
از طریق واتساپ ارسال کنید